Acnelan Nedir?

Yağlı ciltler için sivilce endişe yaratan estetik problemlerinden biridir. Yağlı cilt çoğunlukla estetik açıdan göze hoş gelmeyen lekeler üretebilmektedir. Bu cilt hastalığı çoğunlukla gençleri etkilemekte ve çözümü Trio Klinik ortamda bulmaktadır. Acnelan, özellikle yoğun klinik tedaviler ya da peelingler, evde bakım programlarıyla bütünleşen akne eğilimli ve seboreik ciltler ( döküntü yaşayan saçlı bölge) için yoğun bir medikal tedavi şeklidir.

Acnelan sistemi, derinlemesine tıkanmış gözenekleri temizlemek, pürüzleri gidermek ve cilt dokusunu iyileştirmek, akne problemi yaşatan faktörlerle mücadele etmek için çok odaklı bir yaklaşımla çalışmaktadır.

Aknelan Tedavisi

• Salisilik asit
  • Sodyum lepargilat
  • Mandelik asit
  • Shikimik asit

gibi aktif maddelerin yenilikçi bir kombinasyonu olan akne tedavisi ile; akne eğilimli ciltlerin derin temizliği ve yenilenmesi, sebum( cilde nem veren yağlı bir salgı maddesi ) üretiminin yavaşlatılması, bakterilerin çoğalmasının kontrolü ve hiperpigmentasyonu ( cilt lekesi ) yumuşatmasını gerçekleştirilmektedir.

Tedaviden sonra ne gibi etkiler yaşanabilir?

Cilt üzerinde soyulmalar görülebilir, ancak nem bakımıyla süreç kolaylıkla tamamlanmaktadır. Yapılacak tedavi sürecinin beş gün öncesinde ciltte aşınmaya veya tahrişe sebep olacak işlemlerden uzak durulmalıdır. Üç hafta öncesinde ise başka bir profesyonel peeling tarzı işlem ya da tedavisi yapılmamalıdır. Tedavi görecek bölgenin ( erkekler için )tıraş edilmemesi gerekmektedir. Öncesinde güneş ışınlarından, bronzlaşmadan vb. uzak kalınmalıdır.

Tedavi sürecinden sonra ise;

• En az iki gün güneşten ve bronzlaşmadan korunmalıdır.
  • Tedavi gören bölgeye dövme yaptırılmamalıdır.
  • En az iki gün yüzme havuzuna ve saunaya girilmemelidir.
  • On beş gün boyunca ağda, epilasyon, lazer vb. uygulamalarından kaçınılmalıdır.

Tedavinin uygulanması ne kadar sürüyor?

Her hastanın cildinin reaksiyonuna göre on beş ila yirmi bir gün aralıklarla tekrarlanan, üç seans ya da inatçı sorunlar için seans sayısı artacak şekilde bir cilt bakımı ve tedavi uygulanmaktadır.

Yağsız makyaj malzemelerinin kullanımı akneleri kontrol etmeye yardımcı olacak faktörlerden biridir. Egzersiz yapmak, iyi uyumak, sağlıklı beslenmek, yağlı ve işlenmiş yiyeceklerden uzak durmak akne ile mücadeleyi olumlu yönde etkilemektedir. Uygulanan acnelan pack yanı sıra evde kullanılacak arındırıcı köpük, cildin günlük temizliği için bir köpük, saf yenileme maskesi, temizleme maskesi gibi desteklerle sorunu çözmek kolaylaşmaktadır.