Acnelan tedavisi, akne problemine son veriyor!

Yağlı ciltlerde ve özellikle ergenlik dönemlerinde yüzde sivilce sıklıkla görülür. Sivilceler, yüzde hoş olmayan bazı izlerin kalmasına neden olur. Gençlerde ve bazen yetişkinlerde görülen bu durum rahatsız edicidir. Sıkıntıyı yaşayanlar cilt bakımı önerilerine dikkat etseler de kesin çözüm acnelan tedavisinin uygulanması gerekir.

Acnelan, akne oluşumuna eğimli ve döküntü yaşayan saçlı bölgelerdeki sorunları çözüme kavuşturan medikal bir tedavi şeklidir. Akne problemi yaşayanlar, Acnelan ile yoğun klinik tedavileri, peelingler ve evde bakım programlarıyla kesin sonuca ulaşmaktadır.

Acnelan Tedavisi İçeriği

Tıkanmış gözenekleri temizleyerek, cilt dokusunun iyileşmesini ve pürüzleri giderek akne tedavisi yapan Acnelan, akneden kaynaklanan bütün faktörlerle mücadele etmek üzere çalışır. Etkili bir tedavi olmasından dolayı çoğu zaman Acnelan nedir sorusu ile karşılaşılmaktadır. Kısaca, akne tedavisinin en etkili çözümüdür denebilir. İçeriğinde; Salisilik asit, Sodyum lepargilat, Mandelik asit, Shikimik asit gibi yenilikçi kombinasyona sahiptir. Akneye eğilimli ciltlerin derinlemesine temizlik yapıp yenilenmesini sağlar. Cilde nem veren yağlı salgı maddesinin üretimini yavaşlatır. Ciltte bakteri çoğalmasını kontrol ederek cilt lekesinin yumuşatmasını gerçekleştirir.

Tedaviden Sonra Neler Yaşanabilir?

Hastanın cildinin göstereceği tepkiye göre Acnelan tedavisi 15 ila 21 gün aralıklarla tekrarlanır. Genellikle 3 seans uygulanır. Cilt inatçı ise seans sayısı artırılır. Uygulamadan sonra ciltte soyulmalar görülebilir. Soyulmaları kolaylıkla atlatmak için nem bakımı yapılır. Tedavi sürecinin ilk beş günü güzü soyacak, aşındıracak ve tahrişe sebep olacak her türlü işlemden uzak durulmalıdır. Tedaviye başlamadan 3 hafta öncesine kadar da peeling tarzı işlem yapılmamış olması şarttır. Tedavinin uygulanacağı bölgede erkeklerin tıraş olmaması gerekir. Güneş ışınlarına maruz kalma, bronzlaşma gibi durumlardan uzak durulmalıdır.

Tedavi Sürecinden Sonra Dikkat Edilmesi Gerekenler

Zahmetsiz ve kolay bir uygulama olan acnelan tedavisi sürecinden sonra;

• En az 2 gün bronzlaşmaktan ve güneşten korunmalı
  • Tedavi uygulana bölgeye dövme yaptırılmamalı
  • En az iki gün havuz, sauna ve denize girilmemeli
  • 15 gün boyunda ağda, epilasyon, lazer gibi uygulamalar yapılmamalıdır.

Hassas ciltlerde soyulmanın dışında tedavinin bir yan etkisi yoktur. Soyulmalar ise uygun nemlendiriciler kullanılarak kolayca atlatılabilir. Sivilce belirtilerini ve tekrarını etkin bir şekilde kontrol altına alan, sivilceyle ilgili ihtiyaç olan tedaviyi uygulaması, sivilcelerin ilk seanstan itibaren azalması ve çıkmasını önlenmesi Acnelan tedavisini popüler kılmaktadır.