Acnelan

Acnelan hafif ve orta şiddetteki akne problemlerine maske ile uygulanabilir bir maddedir. Yoğun profesyonel yöntemi ve ev bakımının eş zamanlı kullanılabilir. Sivilceye neden olan pek çok faktöre yönelik etken maddeler birleştirilerek oluşturulur. Acnelan tedavisi oldukça sık şekilde yapılan bir yöntemdir.Kadın, erkek fark etmeksizin parlak, temiz ve sağlıklı bir cilt için kullanılır. Güzellik ve estetiğe önem verenlerin tercihidir.

Acnelan nedir?

Sivilcelerde bulunan bakteriyel oluşumları bitkisel olarak yok eden bir bileşendir. Aynı zamanda yağ bezlerinin çalışmasını dengeleyip yeni akne gelişimini önler. Komedon dediğimiz tıkaçların da temizlenmesini sağlar. Bu süreçte gözenekler daha sıkı hale gelmiş olur. Acnelan akne gibi cilt üzerinde çıkan yağlanmalarda oldukça etkili bir tedavi sunar. Maske ile uygulanabilir bir çözüm sunan yeni innovatif bir sistemdir. Hormon kökeni ve çok etkenli etiyoloji temeli belirtilerinin optimal kontrolünü sağlar.

Acnelan tedavisinin içeriği hangi maddelerden oluşmaktadır?

Formülün çekirdeğini m.acnecomplex’ oluşturur. Bu içerik yenilikçi bir patenttir. Akneyi oluşturan farklı faktörlerle mücadele eder.  Tamamlayıcı ve sinerjistik etkilere sahip aktif maddelerin benzersiz birleşimidir. Bunun yanı sıra sodyum lepargilat, mandelik asit, şikimik asit ve diğer bileşenleri içerir.

Acnelan tedavisinin etki mekanizması nedir?

Akne lezyonlarının temizlenmesini sağlayan bu sistemin etki mekanizması ile gözeneklerin açılıp temizlenmesini, anti-inflamatuvar etkisi ile bakterilerin üremesinin durdurulması sağlar. Diğer yandan etkenlerin nüfuz etme derecesini artırmasıdır.

Acnelan tedavisinin avantajları nelerdir?

• Sivilce belirtilerinin ve tekrarının ortadan kaldırır.Rahat ve hızlı kontrolü için tasarlanmış topikal bir tedavi sistemidir.
  • Sivilce hastalarının henüz karşılanmamış ihtiyacının giderilmesi,
  • Sivilce sebeplerinin ve belirtilerinin kontrolünün sağlanması,
  • Sivilceleri ilk seanstan itibaren giderilmesini sağladığı gibi tekrar çıkmasını engeller,
  • Tıkanık gözenekleri derinlemesine temizler. Böylece pürüzleri giderir ve cilt dokusunu iyileştirir.

Kaç seans yapılmalıdır?

İnatçı akneler için 5-6 seans gereklidir. Fakat genel olarak tedavi süreci 3 seanstır. Seanslar arasında 15 ile 21 gün aralık ideal olandır.Acnelan maskesi doktorlar tarafından uygulanmaktadır.

Acnelan tedavisinin yan etkileri var mıdır?

Cilt tedavisi esnasında yan etkiler pek sık görülmese de genel olarak yan etkilerin belirtilerinin başında soyulma gelir. Bu soyulma nemlendiriciler ve ev bakım ürünleri ile tedavi edilebilir. Hiçbir sorun yaşamadan seanslar başarıyla ilerleyecektir. Akne lezyonlarını ilk seanstan itibaren giderir.