Aşırı terleyenler dikkat! Botoks sizin için çözüm olabilir

Günlük yaşantımızda terleme en sık karşılaştığınız fizyolojik olaylardan biridir. Normal işleyen bir sisteminiz var ise yaz aylarında biraz daha fazla terliyor olabilirsiniz. Ancak yaz kış demeden ve her ortamda terleyen biri iseniz aşırı terleme problemi yaşıyorsunuz demektir.

El, ayak, koltukaltı, baş ve boyun sürekli olarak terleyerek sizi çok rahatsız ediyor olabilir. Aşırı terleme yaşayanlar topluluk içerisinde ve sosyalleşmekte oldukça sıkıtı çekmektedirler. Bu nedenle aşırı terleme sebepleri hızlıca keşfedilerek uygun bir tedavi yöntemi için doktora başvurulmalıdır.

Unutmayınız ki her hastalığın tedavisi olduğu gibi aşırı terleme tedavisi de bulunmaktadır. Üstelik gelişen teknoloji sayesinde oldukça kısa zamanda bu durumdan kurtulmanız mümkündür.

Aşırı Terleme Nedenlerini Keşfedin

Hastalar doktora başvurmadan evvel aşırı terleme nedenleri ve yaşadıkları sıkıntıyı tam aktarmak adına en doğru tespitleri yapmalıdır. Mesela kilolu biri mi, ilaçlarının yan etkisi mi, sadece bölgesel mi terliyor, ne kadar zamandır terliyor bu soruların cevaplarını bilmelidir.

Hasta hikâyesini dinleyecek olan doktor aşırı terleme neden olur ya da sizi terleten faktör nedir bunu tam olarak bulmak için bazı tetkikler yaptırarak en kısa yoldan çözüm sunmaya çalışmaktadır.

Tahlilleriniz sonuçlandıktan sonra terleme nedenleri de değerlendirilerek sizin için en uygun uygulama seçilmektedir. Doktorunuz size botoks dediğinde şaşırmayınız. Çünkü her anlamda fayda sunan botoks terleme tedavisi için de sıkça kullanılan yöntemlerden biridir.

Botoks Sizin İçin Çözüm Olabilir

Botoks pek çok estetik uygulamasında kullanıldığı gibi terleme tedavisinde de kullanılmaktadır. Özellikle koltuk altı terleme botoks uygulaması ile kısa zamanda geçmektedir.

Doktorunuz uygulamayı yaptıktan sonra etkisini 4 gün içerisinde görmeye başlayacaksınız. Botoks vücudunuzda 4 ila 12 ay kadar koruyuculuk sağlamaktadır. Daha sonra uygulamanın yenilenmesi gerekebilmektedir. Terlemeleriniz başladığı zaman uygulanmanın yenilenmesi gerektiğini kolaylıkla anlayarak doktorunuz ile görüşme vaktinizin geldiğini hemen anlayabilirisiniz.

Bu tarz uygulamalar için hekim seçimi oldukça önemlidir. Alanında uzman ve botoks uygulamalarına hâkim olan bir doktor seçerek çözüme ulaşmayı kolaylaştırmış olursunuz. Hastanelerde hizmet veren dermatoloji uzmanlarının pek çoğu hastalarına botoks uygulaması yapmaktadır. Fiyat konusuna aldanarak bu tarz uygulamaları doktor olduğundan emin olmadığınız kişilere yaptırmayınız.