Botoks ile Terleme Tedavisi 2019 Fiyatları

Rahatsız edici ve kişi hayatında olumsuz etkiye neden olan aşırı terleme tedavisi yapılması gereken bir durumdur. Bu durumun tedavisi için farklı yöntemler kullanılmaktadır. Bu yöntemler arasında sinir ganglionlarının terlemeye neden olmaması için alınması, lazer liposuction ve botoks uygulaması bu yöntemlerden bazıları olup terleme nedenleri tespit edilerek bu uygulamaların yapılması daha sağlıklı olmaktadır.

Normal terlemeler her insanda belli bir düzeyde görülüp duş ve deodorant gibi uygulamalar yardımıyla kontrol altında tutulabilmektedir ancak üst düzey terlemeler için başka çareler aramak gerekebilir. Bu nedenle aşırı terleme nedenleri öğrenilerek bunun bir hastalık belirtisi olup olmadığı kesinleştirilmelidir. Ardından uzun süreli etkisi olan botoks uygulaması yapılabilir.

Bu uygulamanın fiyatları ise uygulanacak bölgeye ve kullanılacak maddenin miktarına göre değişiklik gösterir. El, ayak yahut koltuk altı birbirinden farklı fiyatlandırmalara sahip olacaktır. Bu nedenle terleme botoks ile ilgili net bir fiyat söylemek zordur.

Botoks Ve Terleme Üzerindeki Etkisi

Uzun süreli bir rahatlama yarattığından ötürü terleme tedavisi için botoks daha pratik ve kolay bir yöntem haline gelmiştir. Terlemenin en yoğun olduğu bölgelere uygulanan bu yöntemin etkisi işlemden sonraki 3 gün içerisinde kendisini göstermeye başlamaktadır. Uygulama sonraki 2 hafta içinde ise en etkin haline ulaşmaktadır.

Botoks uygulaması koltuk altına son derece basit şekilde yapılmaktadır. Daha hassas yerler olan el ve ayaklarda ise işlem sonrası ağrı hissedilebilir. Aşırı terleme tedavisi için kullanılan botoks terlemeyi sonsuza kadar yok etmez. Etkisi 6 ile 9 ay kadar süreceğinden geçici bir tedavi olduğu unutulmamalıdır. İsteyen kişiler bu süre sonunda yeniden terleme için botoks uygulaması yaptırarak etki süresini arttırabilir.

Terleme Botoksu Kimlere Yapılmaz Faydaları Nelerdir?

Terleme vücuttaki ısının aşırı yükselmesine bağlı olarak ortaya çıkan sağlıklı bir tepkidir. Aşırı terleme neden olur sorusuna, vücut ısısının sabitlenmesi, toksinlerin atılması ve cildin nemlenmesine yardımcı olunması için olduğu söylenebilir.

Terlemenin önlenmesinde kullanılan botoks uygulaması, kas hastalığına sahip kişilere, hamile ve emziren kadınlara, yan etki oluşturabilecek ilaç kullananlara yapılmamalıdır. Kişi aşırı terleme sebepleri bazı hastalıkların tetikleyicisi olabildiğinden, botoks tedavisiyle bu sorun temelden çözülür. Ayrıca kişiye sosyal yaşamını ve özgüvenini de geri verir.