Cilt Bakımında Yeni Trend Hyalüronik Asit Nedir? Ne İşe Yarar?

Cilt bakımında her geçen gün yeni bir yöntem ve yeni uygulamalar ortaya çıkmaktadır. Bu uygulamaları takip ederek hem cilde bakım yapmak hem de cildin yaşlanmasına engel olmak mümkündür. Hyalüronik asit tüm vücut dokularında bulunan bir asittir. Cildin yaşlanmasına engel olmaktadır. Bu nedenle eksikliği olduğunda cilde bu asidin takviye edilmesi çok önemlidir.

Hyalüronik asit ayrıca, cildin genç görünmesine katkı sağlayarak kırışık oluşumunu engellemektedir. Ciltte suyun tutulmasını sağladığı için cildi nemlendirmektedir.

Cilt Bakımı Açısından Hyalüronik Asit

Cilt bakımı için, hem cildi güzelleştirmek, hem gençleştirmek hem de nemlendirme için hylüronik asit kullanılmaktadır. Cilt bakımının en önemli aşaması cildi temizlemek ve sonrasında nemlendirmektir. Basit bir nemlendirici kullanmak yerine hylüronik asit ile yüz gençleştirme işleminin yapılması mümkündür.

Vücuttaki Hyalüronik Asit Neden Azalır?

Tüm vücut dokularında hyalüronik asit bulunmaktadır. Ancak zamanla bu asit vücutta azalabilir. Bu asidin zamanla azalmasının nedeni yaşlanma, hormon değişikliği olarak gösterilebilmektedir. Bu nedenle bazı hormon hastalıkları yaşayanlar, hamileler, menopoz dönemindeki kadınlar hyalüronik asidi çeşitli krem ve serumlarla dışarıdan takviye edebilirler.

Hyalüronik Asit Vücutta Nerede Bulunur?

Hyalüronik asit vücutta kemik, kıkırdak, bağ doku, eklem sıvısı, saç derisi, saç kökleri, dudaklar, gözler ve deri gibi birçok bölgede yoğun olarak bulunmaktadır. Bu nedenle cilt dokusunda olumlu etkiye sahiptir. Güzellik için çok önemli bir etkiye sahip olan bu asidin vücutta eksilmesi bu nedenle vücudun birçok bölgesinde etki yaratmaktadır.

Hyalüronik Asit Nemi Nasıl Tutar?

Hyalüronik asit yapısı gereği ciltte suyu hapsettiğinden nemi de ortaya çıkarmaktadır. Bazı nedenlerden dolayı ciltte azalan bu asidin dışarıdan uygulanan serum ve kremlerle tekrar vücuda kazandırılması mümkündür. Bunların yanı sıra Trio Klinik de uygulanan hyalüronik asit yüz dolgusu da tercih edilebilmektedir.

Cilt Üzerinde Nasıl Etki Gösterir?

Hyalüronik asit cildi gençleştirmek ve nemlendirmek dışında ayrıca sivilce izlerinin giderilmesinde de önemli rol oynamaktadır. Ciltte oluşan iltihap ve tahrişlerle de savaşarak cildin tüm sorunlardan uzak tutulmasını sağlamaktadır. Estetik operasyonlar ve cilt bakım ürünleri ile bu asitten faydalanmak artık birçok kişinin başvurduğu önemli yöntemler arasına girmiştir.