Cilt gençleştirme ve PRP Tedavisi

PRP tedavisi cilt gençleştirme işlemidir. Bu tedavide elde bulunan serum, mezoterapi gibi minik küçük miktarda derinin altına enjekte edilen bir tedavidir. Bu tedavinin yapılış amacı; derinin hızlı yapılanmasını sağlamak ve kırışıklıkları yok etmektir.

PRP Uygulama Nedenleri?

Yıprana cildin yenilenmesi amacı ile yapılmaktadır. Var olan kırışıkları gidermek ve yeni oluşan kırışıkların önüne geçmek için yapılmaktadır. Cilt tedavisi en çok tercih edilen yöntemler arasındadır.

PRP İle Saç Tedavisi

Normalin üstünde saç dökülmesi yaşayan insanların tercih ettiği bir tedavidir. Bu tedavi sonrası hastaların etkin şekilde sonuç aldığı gözlenmektedir. PRP ile saç tedavisi en çok tercih edilen tedavi yöntemlerinden biridir.

PRP Nasıl Uygulanır?

PRP tedavisi; tedavi yaptırma isteyen kişiden kan alınmaktadır. Alınan bu kan özel bir işlem ile plazmasına ayrıştırılmaktadır. Daha sonra bu kan kişinin vücuduna enjekte edilmektedir. Böylece tedavi tamamlanmış takip süreci başlamış olmaktadır. Cilt gençleştirme yönü ile de tercih edilmektedir.

PRP İle Cilt Gençleştirme

Cilt yaşlanması cildin kendi özelliğini kaybetmesinden kaynaklamaktadır. PRP ile cilt gençleştirme işleminde ciltteki hasarı en aza indirmeye çalışılmaktadır. Bu yöntem ile deri altındaki damarlar harekete geçirilmektedir. Böylece cilt yenilenmekte ve daha genç görünmektedir.

PRP’nin Yan Etkisi Var Mı?

PRP tedavisi sonrası yan etkiler kişiden kişiye değişmektedir. Yan etki ile karşılaşmamak için enfeksiyona dikkat etmek gerekmektedir. Tedavi sonrasında yaş ilerledikçe cilt kusurları daha çok ortaya çıkmaktadır. En belirgin yan etkilerinden bir tanesidir.

PRP İle Ağrı Tedavisi

Bu tedavi yöntemi farklı bölgelere uygulanabilmektedir. Özellikle ağrılı farklı bölgelerin ağrısını kesmek için PRP ağrı tedavisi uygulanmaktadır. Bu yöntem ile diz ağrıları, bel ağrıları, boyun ağrıları, bel fıtığı ağrıları, ayak ve ayak bileği ağrı tedavisinde kullanılmaktadır. İhtiyaç halinde farklı bölgelerin ağrı tedavisinde kullanılmaktadır.

PRP İle Aşil Tendonuna Ameliyatsız Çözüm

Asil tendonunda geçmişte sadece cerrahi müdahale uygulanmaktaydı. PRP yöntemi ile ameliyata gerek kalmadan tedavi edebilmek mümkündür. Bu sıkıntı genellikle çok spor yapanlarda, koşu yapanlarda ve çok yürüyenlerde görülen bir rahatsızlıktır. PRP tedavisi ile kısa sürede tedavi edilmektedir.