Göz kapağı düşüklüğü nedir?

Göz kapağının üstündeki kapakçığın yavaş yavaş,  aşağı düşmesiyle oluşan duruma denir. Bu bir tür hastalıktır ve kaynaklanma sebebi bazen doğuştan, bazen yaşlılıktan dolayı oluşan bir durumdur. Göz kapağı düşüklüğü,  sinir hastalıklarının ve kas hastalılarının belirtisi olarak görülür. Göz kapağı düşüklüğü hastalığı, göz kapağının yukarı kalkmasını sağlayan kasların çalışmaması ya da az çalışması durumudur. Kasın çalışma oranına göre ameliyat durumu da değişiklik gösterebilir. Şu dönemde göz kapağı düşüklüğü, yaşlanma durumu dışında bebeklerde ve çocuklarda da görülmektedir ve hastalığın derecesine göre ameliyatlar düşünülür.  Ameliyat en son çözüm olarak görülse de, ciddi anlamda hastalığı ilerlemiş kişilere müdahale yapılmadığı takdirde görme konusunda sıkıntı oluşturur. Göz kapağı düşüklüğü durumu olan kişilerin ilk olarak bir doktora görülmeleri ve hastalığın ne derecede olduğunu anlamaları gerekmektedir.

Göz kapağı estetiği nedir?

İnsanların vücudunda diğer bölgelerine nazaran en hassas bölgesi göz ve çevresidir. Zamanın etkisiyle göz kapakları ve çevresinde hasarlar oluşabilir ve insanların en çok yaşını belli eden bölgemiz göz olduğu için ameliyata başvururlar. Göz kapağı estetiğini insanlar her zaman görünüm güzelliği için değil de genetik sebeplerden dolayı da olabiliyorlar. Gözlerimiz çok hassas olduğundan dolayı ameliyatı da bir o kadar dikkat edilmeli ve önem verilmesi gerekiyor. Aksi takdirde oluşabilecek en ufak zararı telafi etmek düşünüldüğü kadar kolay olamayabilir.

Göz kapağında pitozis nedir?

Plitozis diye adlandırdığımız, bir hastalıktır ve Türkçe tabiri ile göz kapağı düşüklüğü denir. İnsanların yaşlanmadan dolayı göz kaslarının daha az çalışmasıyla veya normal yaşlarda olan bireyin yaşlanma harici göz kapak kaslarının gelişmemesinden dolayı oluşur. Bazen bu durum, göz bebeğini tamamen kapanmasına neden olabilir bazen de sadece hafif şekilde düşüklük gözükür. Bu durum kişiye ve yaş aralığına göre değişen bir durumdur.

Badem göz estetiği nedir?

Şu zamanda kadınlar, birçok yöntemle gözlerinin daha güzel ve genç göstermeye çalışır. Bu yöntemlerde en ekonomik ve basit olanı makyajdır. Her ne kadar basit ve ekonomik gözükse de bu yöntemle cilt ciddi anlamda zarar görür. Badem göz estetiği sayesinde bu tür makyaj düzeltmelerine gerek kalmamaktadır. Bu sebeple kadınlar makyaj yerine estetik olmayı tercih edebiliyorlar.