H100 Gençlik Serumu

Günümüzde, her geçen gün kozmetik ürünler geliştirilerek raflardaki yerini almaktadır. H-100 aşısı, cilt gençleştirme kokteylleri arasında en başarılı ve yeni medikal tedavi ürünü olarak yerini almış durumda. Medikal ürünün içeriğinde yüksek oranda hyalüronik asit ve anti-oksidanlardan mannitol bulunmaktadır. Mannitol ve hyalüronik asit, H-100’ü diğer benzerlerinden ayırmaktadır.  H-100 gençlik aşısı içeriğinde bulunan mannitolün, ödem sökücü ve hyalüronik asidin cilt dokularında daha uzun süre kalmasını sağlayıcı etkisi bulunmaktadır. Gençlik aşısı olarak da bilinen H-100 kokteylinin içerisinde cildin ihtiyacı olan mineraller, vitaminler, Peptit ve aminoasitler de yer almaktadır. Yılların verdiği yorgunlukla nemini kaybetmiş, deforme olmuş cildin yenilenmesini sağlayan ürün kırışıklık tedavisi için de kullanılmaktadır. İçeriği sayesinde cilt daha canlı, genç ve elastik bir yapıya sahip olur.

H-100 İçeriği Nedir Nasıl Uygulanır?

Kişilerin cildinin zamana karşı koyması oldukça farklıdır. Bazıları daha çok yıpranırken bazıları daha az yıpranır. Fakat yaşanan yıllar muhakkak ki ciltte bazı problemler meydana getirir. Bu problemleri yok etmek için cilt gençleştirme yöntemleri kullanılır. Yüz gençleştirme yolları arasında etkisi ile dikkatleri çeken medikal ürün H-100 içeriği de dikkatleri çekmektedir. H-100 içeriğinde, Hyalüronik asit, Mannitol,  Pro kolajen Peptit, Hexapeptide-8, Pentapeptide-18,   Dmae %3.5, Organik Silica, Vitamin (B1-B6) ve 7 çeşit Amino Asitler bulunur.

Ürün içeriğinin güçlü etkisinden dolayı Gençlik Aşısı Serumu olarak da isimlendirilir. Plastik Cerrahi uzmanı tarafından lokal anestezi kremi ile cilt altına mezoterapi yöntemiyle uygulanır. Lokal anestezinin yapılması ve işlemin neticelendirilmesi toplamda 30 dakika kadar sürmektedir.

H-100 Kullanım Alanları ve Etkisi

H-100 tedavi seansları kişiye özel olarak belirlenmektedir. Estetik merkezi ekibi tarafından uygulanması gereken tedavi, gençlerde 2 veya 3 hafta aralıklarla 2 seans şeklinde uygulanır. Orta yaşlılarda 2 veya 3 hafta aralıklarla 2 veya 3 seans olarak uygulanan Gençlik aşısı yöntemi, yıpranmış ciltlerde 3 veya 5 seans uygulanır. Seansların arası ise 1 veya 2 hafta tutulur.

Yüz, boyun, gıdı, dekolte, el bölgelerinde estetik amaçlı kullanılan H-100 Gençlik aşısı;

• Cildin nemini tutup elastikiyet kazanmasını sağlar
  • Ciltteki kırışıklıklarını açar ve cilt dokusunu sıkılaştırır
  • Cilt altı kas dokusunu destekleyerek yaşlanmayı geciktirir.

Bunların daha çok etkisini görebilmek için Çağdaş Orman ve ekibinden destek almayı unutmayınız.