Jalupro Gençlik Serumu – Jalupro Gençlik Serumu Nasıl Uygulanır?

Zamanın hızına yetişemediğimiz için vücudumuzu, bedenimizi ve ruhumuzu zamanın akışına hazırlamamız daha faydalı olur. Zamanın ilerlemesi ve yaşımızın da geçmesi sebebiyle özellikle otuz beşli yaşlardan sonra cildimizde nem kaybı, elastikiyet kaybı gibi sorunlar ortaya çıkar. Bunlarla karşılaştığımızda cilt gençleştirme uygulamalarından biri olan gençlik serumunu uygulayabiliriz.

Jalupro Gençlik Serumu Nedir?

Özellikle otuzbeş yaşını geçen bayanlarda ciltte nem kaybı, elastikiyet kaybı başlar. Bunun sonucu da yüzde ve boyun bölgesinde kırışıklıklar ve sarkmalar oluşur. Bu tarz yaşlılık belirtilerini yaşamamak için cildin eksiği olan nem ve elastikiyeti yeniden kazandırmak için gençlik serumu ile cilde hyalüronik asit enjekte ediyoruz. Böylece yaşlanma etkilerini mümkün olduğunca ertelemiş oluruz. Botox uygulamalarından daha çok tercih edilen bir uygulamadır.

Jalupro Uygulamaları

Jalupro uygulamalarının kullanıldığı yerleri şu şekilde sıralayabiliriz;

• Ciltte nem kaybı ve cilt elastikiyeti kaybı ile oluşan sarkmaların, kırışıklıkların giderilmesinde ve canlı ve esnek bir cilde sahip olmak için kullanılır.
  • Ciltte olan sivilce izlerinin, akne izlerinin ve yara izlerinin tedavisinde kullanılır.
  • Zaman ilerledikçe özellikle göz ve göz çevresindeki kırışıklıklar ilk göze çarpar. Jalupronun kullanımı ile göz ve göz çevresi kırışıklarının giderilmesi için de güzel sonuçlar alınmaktadır.

Jalupro Gençlik Serumu Nasıl Uygulanır?

Yaşlanmaktan değil ama yaşlanma etkilerinden korkan bayanlar için geliştirilen cilt gençleştirme uygulamaları içinde ilksırada bulunan gençlik serumunun içerisinde hyalüronik asit vardır. Uygulanacak bölgeye ince iğnelerle gençlik serumunu enjekte edilir. İşlem sırasında herhangibir acı yada ağrı yaşanmaması için uygulanacak bölgeye bu işlemler için üretilen uyuşturucu krem sürülür ve ağrısız bir işlem olur.

Jalupro Gençlik Serumu Uygulaması Ne kadar Sürer?

Yüzümüzde, boynumuzda yada dekolte bölgemizde cilt yaşlanması sonucu oluşan kırışıklıklar ve sarkmalar için yaptırabileceğimiz gençlik serumunun uygulama süresi de kısadır. Yarım saatte işlem yapılmaktadır. Tabii bu uygulamayı güvenilir, uzman ve gerekli izin belgeleri olan kişilere yaptırmalıyız.

Mevcut Herhangi Bir Yan Etkisi Var mı?

Zamanın ciltte yarattığı olumsuz etkileri önlemek ve yok etmek için geliştirilen gençlik serumunun içeriği hyalüronik asit ve amino asitlerden oluşmaktadır. Hyalüronik asitler bizim cildimizde normal şartlar altında bulunan ve cilt elastikiyetini sağlayan maddedir. Yaşlanma ile hyalüronik asit azalmakta ve yaşlanma belirtileri kendini göstermektedir. Yani gençlik serumunun içeriği zaten bizim cildimizde olan ama azalan bir maddedir. Cilt serumunun cilt için olumlu sonuçları olması cilt ile ilgili estetik ameliyatların da bir süre ertelenmesini sağlamıştır.