Koltuk Altı Botoksu ile Terlemeyi Durdurun

Pek çok kişi terleme yüzünden kendisini sosyal yaşantısından ve iş yaşantısından soyutlamaktadır. Aslında terleme çözümsüz bir rahatsızlık değildir. Terleme nedenleri doğru tespit edildikten sonra sadece dakikalar içerisinde bu rahatsızlıktan kurtulabilmektesiniz.

Eğer ellerinizde, ayaklarınızda, başınızda, boyun ve koltukaltınızda aşırı terleme oluyor ise ve sadece yaz aylarında değil mevsimsiz ve altı aydan uzun süren bir terlemeniz var ise mutlaka doktora başvurmalısınız.

Uzman doktorunuzun uygulayacağı tetkikler ile aşırı terleme sebepleri en doğru şekilde tespit edilecektir. Bu sayede uygun tedavi belirlemesi kolaylıkla yapılabilecektir. Son dönemlerde terleme şikâyetlerinin çoğunda uygulanan ve oldukça popüler olan botoks uygulaması ile sadece on dk kadar kısa bir sürede terlemek artık bitirilebiliniyor.

Aşırı Terleme Tedavisi

Doktorunuz aşırı terleme neden olur araştırmasını yaptıktan sonra size botoks uygulaması önerebilmektedir. Bu uygulama ile ağrı, sızı çekmeden ve hayatınızı askıya almak zorunda kalmadan kolayca tedavi olabilmektesiniz. Önemli olan kişilerin bu rahatsızlıktan kurtulmaya kararlı olmalarıdır.

Unutmayın ki her rahatsızlığın bir tedavisi vardır ve terleme için cerrahi uygulamalar yerine botoks artık çok daha fazla ilgi görmektedir.

Terleme Çözümsüz Değil

İnsanları en çok rahatsız eden terleme biçimlerinden biri de koltuk altı terlemeleridir. Çünkü bu alanda oluşan terlemeler kokulu olmaktadır. Elbette hareket ettiğinizde bu koku sizi ve etrafınızı oldukça rahatsız edebilmektedir. Aşırı terleme nedenleri tespiti oldukça kısa bir zaman içerisinde yapılmaktadır. Bu nedenle terlemeniz için hemen botoks uygulamasına geçilebilmektedir.

Hastalar aşırı terleme tedavisi ile uzun süre terlemeden hayatın keyfini çıkarabilmektedirler. Belli alanlara uygulanan botoks ile terleme artık sizin için problem olmayacaktır.

Estetik alanda sıkılıkla kullanılan botoks ile koltuk altınız artık terlemeyecektir. Oldukça ince uçlu iğneler ile yapılan uygulama hastaların konforunu bozmamaktadır. Uygulama yapılan botoks ortalama 4 ila 12 ay kadar terlemenizi engellemektedir. Unutmayınız ki botoks geçici bir uygulamadır. Bu nedenle zaman içerisinde etkisi azalma gösterecektir. Tekrar terlemeye başladığınız zaman botoksunuzun yenilenmesi gerektiğini kolaylıkla anlayabilirsiniz.