Pi Sistem(Somon DNA) Gençlik Aşısı ile Gençlik Geri Kazanılıyor.

Zamanla cilt yüzeyi, farklı çevresel etkiler sonucunda deformasyona uğrayarak bozulur. Bu duruma çevre kirliliği, güneşin UV ışınları ve ortamdaki serbest radikaller etkili olmaktadır. Vücuttaki kolojen içeriği, zaman geçtikçe parçalanarak zarar görür. Elastikiyetini kaybeden cilt, bakımsız ve yorgun bir hal alır. Ciltte oluşan mat görünümü gidermekte kullanılan Pi sistem, 4 mineral ve 9 vitamin içeriği ile zenginleştirilmiş bir tedavi yöntemidir.

Vücudun Doğal Proteinleri Somon Dna Aşısı

Bu uygulamada kullanılan proteinler, vücudun kendi doğal moleküllerinden oluşan, yapı taşlarıdır. Somon dna aşısı olarak da anılan uygulama ile zamanın olumsuz etkisiyle oluşan kırışıklıkların önüne geçilir. Klinik ortamlarda güvenilir bir yöntem olan Pi sistem ile, cilt yapısı elastikiyeti sağlanarak nem dengesi sağlanır. Sıkı bir cilt yapısı için, en yeni yöntemlerden biri olan Pi sistem, yaşlanma etkilerini de azaltır.

Diğer Gençleştirme Yöntemleri ile Kullanım

Somon dna, tek başına yapılabilecek bir işlem olmakla beraber, lazer, dolgu ve botoks gibi diğer yöntemlerle beraber de yapılabilir. Yüze uygulanacak cerrahi operasyonlardan önce, cildin dokusunu sağlamlaştırmak için de yapılır. Leke tedavilerinde de etkili olan yöntem, cildinde hiçbir problem olmayanlara da uygulanarak cilt yenilemes ağlanır.

Işıltılı Cildin İhtiyacı Pi Sistem

Somon dna, genç ve taze ciltlere iki seans yeterli olmaktadır. Daha ileriki yaşlarda, 4ila 6 seanslık bir uygulama gerekmektedir. Seans aralıkları, gün aşırı olmak kaydıyla 7 – 10 gün arasında yapılabilir. Boyun, dudak, göz çevresi ve yüz bölgesine uygulanan somon dna, akne ve çatlaklarda da olumlu sonuçlar vermektedir. Uygulama yapılmadan önce, bir uzman eşliğinde, cilt yapısı detaylı bir analizden geçirilir. Somon dnadan sonra yüzdeki ifadede bir değişiklik olmaz. Bu durum daha doğal bir etki yaratır. Parlak ve ışıltılı bir cilt için yapılacak en etkili yöntem, somon dna’dır.

Somon Dna Fiyatları

Stres, alkol ve sigara gibi sağlığı olumsuz etkileyen faktörler, cilt yaşlanmasının en temel sebepleri arasında yer alır. Ciltte bulunan faydalı asitler, 20 ‘li taşlardan sonra azalmaya başlar. Uygulamadan sonra, sonuçlar hemen etkisini göstererek,7 aya kadar kalıcılığını korur. Somon dna fiyatı, seans ayısına göre değişkenlik gösterir. Daha sonrasında, uygulama düzenli yapıldığı takdirde, etkilerini uzun vadede hissedersiniz. İçerisinde enjekte edilen maddeler, sağlıklı proteinler olduğu için alerjik reaksiyon olma riski de yoktur.