Terleme Botoxu

Terlemenin Tedavisi Var mıdır?

Terleme, vücudun fizyolojik bir ihtiyacıdır. Vücudumuz vücut ısısı fazla yükseldiğinde, bu ısıyı dengeleyebilmek ve kendisi için en uygun sıcaklığa ulaşabilmek amacıyla terlemeye başlar. Vücut ısısı dengelendiğinde ise terleme sona erer. Fakat bu durum aşırı olarak gerçekleştiğinde, çözülmesi gereken bir sorun olarak karşımıza çıkar.

Aslında çok doğal bir fiziksel ihtiyaç olan terleme, fazla olduğunda vücut için zararlı ve tedavi edilmesi gereken bir durum halini alır. Aşırı terleme tedavisi için pek çok alternatif yöntem üretilmiştir. En çok avuç içleri, ayak tabanları ve koltuk altında aşırı terleme ile karşılaşılır. Toplumda oldukça sık rastlanana bir durumdur. Dolayısıyla pek çok tedavi alternatifi de üretilmiştir.

Botoks ile Terleme Tedavisi

Aşırı terlemenin önüne geçebilmek amacıyla pek çok yöntem uygulanır. Bunlar ilaçlar, losyonlar, iyontoforez tedavisi, botoks ve cerrahi yöntemlerdir. Alternatif yöntemlerden biri olarak terleme botoks enjeksiyonu, sıklıkla kullanılan bir yöntemdir. Bu yöntem ile kişinin ter bezlerinin bulunduğu noktalara gönderilen uyaranlar ile deaktivasyon sağlanır. Yani çok aktif şekilde çalışan ter bezlerinin daha az çalışmasına yardımcı olunur. Bu da aşırı terlemenin önüne geçmeyi sağlar.

Botulinum Toksin olarak da bilinen botoks yaygın olarak kullanılır. Terleme tedavisi botoks ile etkili sonuca ulaşabilmektedir. Özellikle koltuk altı tedavisinde sıkça kullanılır ancak el ve ayaklarda da uygulama sağlanabilir. Uygulama bölgesindeki sinirleri uyararak o bölgedeki sinirler felç edilir, böylece terleme gerçekleşmesinin önüne geçilir.

Terleme Botoks Fiyatları

Terleme tedavisi için, çeşitli bütçeler ayırmak gerekmektedir. Uygulanacak tedaviye göre şekillenecek olan bu bütçede öncelikle en uygun tedavi yöntemi belirlenmelidir. Her tedavi yönteminde olduğu gibi terleme botoks fiyatları da uygulama zamanı, uygulama bölgesi gibi değişkenlere göre farklılıklar göstermektedir.

Terleme tedavisi sıkça ihtiyaç duyulan yaygın bir tedavi talebi oluşturur. Özellikle büyük şehirlerde terleme tedavisi daha çok ilgi görmektedir. Terleme tedavisi İstanbul, İzmir gibi mega kentlerde sıklıkla uygulanan bir yöntem olarak öne çıkmaktadır. Özellikle botoks gibi görece daha kalıcı uygulamaların tedavi olarak kullanılma oranının da oldukça yüksek olduğu görülmektedir.