Terleme Kâbusunuz Olmasın

İnsanlar terleme nedeni ile oldukça sık problem yaşayabilmektedirler. Her ne kadar fizyolojik bir olayda olsa terlemek insanların sosyal yaşantılarını doğrudan etkileyebilmektedir. Yaz aylarında herkes gibi terlemeyen hatta mevsim değişse de terlemesi bitmeyen ve farklı bölgelerinde terleme olan biri iseniz aşırı terleme rahatsızlığınız olabilir. Gençlik yıllarınızın en güzel döneminde terleme kabusunuz olmasın…

Kişilerde aşırı terleme neden olur ve bu terlemeler ne kadar zamandır var, ilaçlarınız mı etkiliyor, kilo sorununuz mu var bu detayları da mutlaka detaylara eklemelisiniz. Eğer altı aydan fazla süren bölgesel veya genel bir telemeniz var ise mutlaka doktora başvurmalısınız.

Aşırı terleme yaşayan pek çok kişide avuçlar, kol altı, boyun, baş ve boyun çevrelerinde çok daha fazla terlemeler gözlemlenebilmektedir. Aşırı terleme tedavisi olan ve ameliyatsız ağrısız sızısız sadece dakikalar içerisinde çözüme kavuşturulabilinen bir rahatsızlıktır.

Yapmanız gereken uzman bir dermatolog ile görüşerek uygulanacak olan doğru tetkikler ile aşırı terleme sebepleri nedir tam olarak saptanmasını sağlamaktır. Yapılacak tetkiklerden sonra doktorunuzun da uygun görmesi ile botoks uygulaması yaptırarak kolaylıkla terleme sorununuzu ortadan kaldırabilir çok daha konforlu ve özgüven dolu bir yaşam sürmeye başlayabilirsiniz.

Botoks Terlemeye Karşı Alternatif Oldu

Estetik alanda sıklıkla kullanılan botoks şimdi terleme problemini ortadan kaldırmak için uygulanan ve son dönemlerde oldukça popüler olan bir yöntem olarak karşımıza çıkmaktadır. Hastalara hiçbir cerrahi uygulama yapmadan terleme botoks uygulaması ile hemen tedavi edilebilmektedir. Hastaya uygulanması yaklaşık olarak 10 dk süren bu uygulamaya ile artık terlemeyeceksiniz.

Botoks hastalara uygulandıktan sonra aşırı terleme nedenleri 4 gün içerisinde geride kalmış olacaktır. Uygulama yapıldıktan sonra hemen normal yaşantınıza dönebilirsiniz. Botoksunuz ortalama 4 ila 12 ay kadar etkisini devam ettirmektedir. Eğer yeniden terlemeye başlamış iseniz tekrar botoks yaptırmanızın zamanı gelmiş demektir. Botoks uygulaması cerrahi uygulamalar gibi kalıcı değildir. Hastanın rahat hareket etmesini sağlamak adına geri dönüşü olan ve yenilenen bir uygulamadır.

Terleme Nedenlerini Mutlaka Araştırın

Basit bir uygulama ile terlemeden kurtulmanız sağlanmaktadır. Ancak terleme nedenleri tam olarak araştırılmadan botoks uygulamasına asla yönelmeyiniz. Alanında uzman hekimlerce ve kesinlikle hastane ortamında bu uygulamaları yaptırmalısınız.