Terleme problemi olanlara Botoks tavsiyesi

Terleme, vücudumuz aşırı ısındığı zaman sıcaklığın düşmesi için oluşan bir tepkimedir. Özellikle yaz aylarında terleme ile pek çok kişinin başı derttedir. Ter beraberinde doğal olarak taşıdığı koku nedeni ile hem sizi hem de çevrenizi rahatsız edebilir.

Eğer birde aşırı terleme sorununuz var ise çok daha büyük sorunlar yaşıyorsunuz demektir. Çünkü aşırı terleme vücudunuzun ısı ile bağımsız olarak çok fazla olarak terlemesi ile alakalıdır. İlla hareket halinde veya sıcak hava ile temas sağlamasanız da terleme olabilmektedir.

Terleme problemi yaşayan pek çok kişide avuçlarda, koltuk altında, ayaklarda, boyun ve başta sıklıkla terleme bölgesel olarak görülebilmektedir. Eğer bilinen bir rahatsızlık, kilo problemi, zehirlenme veya ilaç yan etkisine maruz kalmadan sürekli terleme yaşıyor iseniz bu aşırı terleme nedenleri mutlaka araştırılmalı ve tedavi edilmelidir.

Aşırı Terleme Nedenleri

Eğer altı aydan daha uzun zamandır bir terleme probleminiz var ise mutlaka doktora başvurmalısınız. Doktor anlattıklarınızı çok iyi dinleyerek sizden bazı tahliller talep ederek en doğru tanıyı koyacaktır. Her şey normal görünen bir hastada aşırı terleme neden olur bu sorunun cevabı bulunmaya çalışılmaktadır. Mesela hasta aşırı kilolu mu, kullandığı bir takım ilaçların yan etkisi mi, genetik mi? Gibi nedenler ilk muayene ve tetkikler ile değerlendirmeye alınır.

Doktorunuz uygun bulması halinde terleme botoks uygulaması ile kısa sürede tedavi edilmektedir. Bu uygulama ile el, ayak, koltukaltı terlemeleriniz sonlandıracaktır.

Terleme Herkesin Sorunu

Doktorunuz tarafından yapılan değerlendirmeler ile aşırı terleme sebepleri bir hastalığınız olmadığını ve sadece terlediğinizi gösteriyor ise Botoks uygulaması için uygun bir adaysınız demektir. Kısa zamanda terlemekten kurtulmak için botoks oldukça yaygın olarak yapılan ve tavsiye edilen bir uygulamadır.

El, ayak ve kol altı için yapılan botoks uygulaması öncesinde nişasta iyot testi uygulanarak en doğru terleme noktaları tespit edilmektedir. Doktorunuz tarafından uygulama yapıldıktan sonra 4 gün içerisinde terlemenizde azalma olduğunu hemen fark edeceksiniz.

Hastaya uygulanan botoks aşırı terleme tedavisi 4 ila 12 ay kadar etkisini devam ettirmektedir. Bu zaman aralığında tekrar terlemeleriniz başlar ise uygulama tekrar edilmektedir.

Tercih edeceğiniz doktorun terleme nedenleri konusunda detaylı araştırmayı yaptığından emin olunuz. Ayrıca bu tedavi için hastaneleri veya gerçek klinikleri tercih ediniz. Asla uygulamanın ucuzluğuna aldanarak hekim seçmeyiniz.