Uyluk Estetiğini Kimler Yaptırabilir?

Vücut ve cilt yapısı bu uygulama için uygun olan hemen her bireye yapılabilen bu uygulama kişinin deri kalınlığına veya bölgedeki yağ miktarına bağlı olarak değişik tekniklerde yapılmaktadır. Bacak sıkılaştırmak isteyen estetik açıdan güzel görünmek isteyen kişiler uzman bir doktor yardımı ile yapılacak uygulamaya karar vermelidir.

Bireyler hür iradesiyle bu uygulamaya karar verdikten sonra kişinin sürekli hastalığı olup olmadığı kontrol edilmelidir. Doğum sonrası karın germe ameliyatı yaptıran hastalar bacak sıkılaştırma uygulaması da yaptırabilir. Uyluk bölgesi dediğimiz kısımda bazı nedenlerden dolayı sarkma veya yağlanma fazla olan kişiler bu uygulamayı rahatlıkla yaptırabilir. Kişinin daha önceden geçirdiği ameliyatlar göz önüne alınarak bir uzman doktor tarafından uyluk estetiği yapılıp yapılmamasına karar verilmelidir. Genelde 40 yaş üzeri bayanların bu uygulamaya rağbet ettiğini görmekteyiz.  Sarkmalar ve yap birikmeleri genelde bu yaşlarda rahatsız düzeyine ulaşmaktadır.

Diğer estetik operasyonlarda olduğu gibi alt yaş sınırı bir hayli yüksektir. Gençlerde yağ oranı az ve derilerinin daha sıkı olduğunu düşünürsek yüz estetik operasyonlarına göre daha az tercih edilir. Ayrıca deri yapısı sarkmalara daha yatkın olan hastalarda da bu operasyona oldukça ilgi göstermektedirler. Bazı hastalarda sorun derinin gevşemesi iken bazılarında yağ birikimlerinin fazla olmasıdır.

Uyluk Estetiğinde Yaş Sınırı Var mı?

Herhangi bir yaş sınırı bulunmamasına rağmen kendi kararlarını kendileri verecek düzeye gelmiş her birey için uygulanabilir. Fakat 18 yaşından küçük bireyler için ailelerinden onay gerekmektedir. Bu olabilecek riskleri anlamada ve anlatmada etkilidir. Genç bir birey deri yapısı nedeni ile uygulamaya karar almış olsa dahi doktorundan onay çıkmadığı müddetçe bu uygulama risk taşımaktadır. Hal böyleyken aile ile iletişim sağlanmalı ve gerekli öneriler ile birlikte riskleri anlatarak bireyin mantık çerçevesinde karar vermesi sağlanmalıdır. Uyluk estetiği öncesi detaylı bir araştırmanın yapılması şarttır.

Uyluk Estetiği Fiyatları

Bu uygulama genelde özel istek doğrultusunda estetik bir görünüme sahip olmak için yaptırılır. Herhangi bir hastalık uyluk bölgemizi çok fazla etkileyemez fakat obezite hastaları bu konunun dışında ele alınmalıdır. Bireylerin yaptıracağı uygulama çeşidi, derilerinin özelliği ve yağ birikintileri göz önüne alınarak kişiye özel bir fiyat uygulaması yapılmaktadır. Her insanın yağ oranı veya deri özelliği aynı olmayacağı için sabit bir fiyatlandırma bulunmamaktadır. Uzman bir doktor muayenesi sonrası size özel bir fiyat belirlenecektir. Bacak sıkılaştırma işleminde uyluk estetiğinin etkili özellikleri bulunmaktadır.