Yaşlanmaya Karşı Pi System Somon DNA Aşısı

Yapılan araştırmaya göre somon balığı DNA’sı insan DNA’sına yakındır. Bu özelliğinden dolayı somon DNA’sı cilt yenilenme ve tazelemesinde kullanılmaktadır. Pi system somon DNA aşısı yaşlanma ve yaşlanmaya bağlı cilt problemlerine karşı yapılan bir tedavi yöntemidir.

Pi System Nerelerde Kullanılır?

Cildin farklı bölgelerinde kullanılan bir aşıdır. Yüz, boyun ve dekolte kısımları için uygundur. Tedavi pürüzsüz bir cilt sunmaktadır.

Uygulama Kriterleri Nelerdir?

Bu yöntemde yaşın önemi yoktur. Her yaştan insana uygulanabilmektedir. Tedaviden önce cilt analizi yapılmaktadır. Yapılan analizden sonra kişinin ihtiyacı varsa tedavi süreci başlamaktadır.

Uygulama Süresi Nasıl İşler?

Bu tedavi iki aşamada uygulanmaktadır. İlk aşama cildin nemlendirilmesidir. Bu aşamada cildin kaybettiği nem oranı normal seviyesine ulaştırılmaktadır. Nem dengesi düzene giren cilt için ikinci aşama başlar. İkinci aşamada somun balığının sütünden elde edilen serum deri altına enjekte edilmektedir. Bu uygulama ile cildin yeniden gençleşmesi sağlanmaktadır.

Somon DNA’sı Hangi Bölgeler İçin Kullanılır?

Yüzün farklı alanlarına bu tedavi uygulanabilmektedir. Göz çevresi, dudak çizgisi, alın bölgesi kırışıkları, ağız çevresi kırışıkları, yüzde ve gözde oluşan sarkmalar, dekolte ve boyun sarkmalarında uygulanmaktadır. Kırışık tedavisi olarak da yapılabilmektedir.

Somon DNA’sı Gençlik Aşısı Tedavisi Kimlere Uygulanmaz?

Farklı etkenlere bağlı olarak tedavinin yapılmaması gereken kişiler vardır. Bunlar; hamileler, kanser hastaları, felç geçirme riski bulunan kişiler, kan pıhtılaşma sorunu yaşayanlar, ciddi kalp rahatsızlığı bulunanlar ve ileri derecede şeker hastalığı olan insanlara bu tedavi uygulanmamaktadır.

Pi System Etki Süresi Nedir?

Etki süresi yaşam tarzına göre değişmektedir. Genellikle yapılan tedavinin ardından aşı 12 ay boyunca etkinliğini korumaktadır.

Pi System’i Kimler Kullanabilir?

Bu aşı kadınlara ve erkeklere yani tüm olgun ciltler için uygulanabilmektedir. 20 yaşından sonra ciddi sağlık problemi olmayan herkes bu tedaviden faydalanabilmektedir.

Pi System İle Beklenen Sonuç Nedir?

Uzun süreli cildi nemlendirme etkisi görülmektedir. Cildi su kaybına karşı güçlendirmektedir. Cilt yapısını ciddi şekilde düzenlemektedir. Yaşlanma etkisini azaltmaktadır. Kırışıklık tedavisi ile kırışıklıkları yok etmektedir.