Yüze Yağ

Yağ enjeksiyonu ya da dolgu kullanımının kozmetik cerrahide oldukça geniş bir uygulama alanı bulunmaktadır. Günden güne popülaritesi artan bu işlemin toleransının yüksek olması ve efektif olması tercih edilmesindeki başlıca nedenlerdendir. Yüze yağ enjeksiyonu el ve yüzde gençleşme işlemi amacıyla kullanılan etkili bir işlemdir. Enjekte edilen yağ dokuları yeni yerinde yaşamaya devam edip dolgu görevi görürler.

Yüze Yağ Enjeksiyonu Hangi Hallerde Gerekiyor?

Yüze yağ enjeksiyonu uygulanan bölgeler başlıca; yüz, dudak, alt çene, alın, eller, yara izleri, liposuction sonrası, cilt kontur bozuklukları düzeltilmesi durumlarıdır. İşlem sonrası belirgin bir erime görülürse işlem tekrarlanabilir. Yüz estetiği için yağ alınan bölgelerde ise incelme belli olmaz.

Yüze Yağ Enjeksiyonu İle Yüz Gençleşmesi Yöntemi

Yağ enjeksiyonu ile yüz gençleşmesi işlemi genel olarak yüzün daha dolgun ve istenilen şekle getirilmesi ve bununla birlikte ciltte yaşanan değişimdir. Aynı zamanda vücuttan alınan yağların yüze enjekte edilmesi ile bu hücreler yeni yerlerinde yaşamaya devam ederek bölgeyi genç ve dolgun göstermektedir. Yüze yağ enjeksiyonu yaptıranlar fotoğrafları incelenerek de yüzdeki büyük değişim görülebilmektedir.

Yüze Yağ Enjeksiyonu İle Yüz Estetiği Çözümleri

Yüze yağ enjeksiyonu doku hacmi azalan alanlara uygulandığında daha güvenli, uzun ömürlü ve doğal görünümlü olacaktır. Enjekte edilecek yağ genelde vücudun bir kısmından alınıp özel bir işlemden geçirilir ve kanüllerle enjekte edilir. Bu işlemde istenen sonuçları almak için birkaç kez işlem tekrarı gerekebilir. Kişilere enjekte edilen doku kendi dokuları olduğu için dokuyu reddetme ya da reaksiyon gibi durumlar görülmemektedir.

Yüze Yağ Enjeksiyonu İle Yüz İfadem Ve Gülmem Değişir Mi?

Yüze yağ enjeksiyonu işleminde hasta ve doktor enjeksiyonun yapılacağı bölgeyi beraber kararlaştırdıklarından istenmeyen sonuçların görülmesi durumu olmamaktadır. Yüz ifadesi ve gülüşün değişmemesi için daha doğal bir işlem tercih edilip uygulanır.

Yüze Yağ Enjeksiyonu İle Yüz Gençleştirme Ameliyatı Ağrı Yapar Mı?

Yüze yağ enjeksiyonu ile gençleştirme ameliyatı ağrı yapar mı ve yüz estetiği fiyatları konu ile ilgili en çok merak edilen konulardandır. İşlem sırasında lokal anestezi uygulandığından hasta herhangi bir ağrı duymayacaktır. İşlem sonrasında ise doktorun tavsiyelerine uyan hastalar kısa süre içerisinde ağrısız bir şekilde günlük yaşamlarına devam edebilmektedir.